loading...
قَرَغاتی
سمیه بازدید : 3 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

یه سوال فنی دارم :اینایی که موهاشونو دم اسبی میبندن کله شون کجای اسب حساب میشه؟؟؟

.

.

.

به نمک روی آلوچه قسم، خانومه اومده می گه:
ببخشید شما که کامپیوتری هستی، نرم افزار free space داری؟
هر چی میخوام کپی کنم رو هاردم می گه free space نیاز داری!
خدا به سر شاهده قلبم گرفت اصلا!

من :مامان پول آب اومده ۱۰۰ هزار تومن!
مامانم :بعله از صب تاشب میشینی پای این کامپیوترکوفتی، همین میشه دیگه... :-/
من :مامان چه ربطی داره عاخه؟! :-|
مامان :ساکت، روحرف بزرگترت حرف نزن...!

.

.

.

گودزیلای سه سالمون (خواهرم) اومد پیشم خواستم تحویلش نگیرم هی میگفت آبجی آبجی... گفتم چیه؟ گفت :هه هه دیدی ضایع شدی کارت نداشتم!!!!!
من O-o
گودزیلا D:

.

.

.

مکالمه مامان و بابام
مامان :چای میخوری برات بریزم
بابام :آره
مامانم :آرزو باشو برا بابات چای بریز بیار
من :((
چای:)))))))))
زمین کشاورزی :|

.

.

.

دیروز نشسته بودم پای کامپیوتر مامانم بهم گفت بیا بریم بیرون بگردیم.
گفتم حوصلشو ندارم. گفت :بیا بریم برات بستنی هم میخرم.
منو میگی :|

.

.

.

بچه که بودم باورم نمیشد دو سوم بدن مارو آب تشکیل میده تا اینکه این کارتونهای ژاپنی رو دیدم. لامصبا گریه می کنن سیل میاد :|

.

.

.

جک جدید جک خنده دار

تو توالت عمومی هم آسایش ندارم من!!!
روی در نوشته بود:
سمت راستت رو نگاه کن. راستو نگاه کردم نوشته بود :سمت چپت رو نگاه کن. چپو نگاه کردم نوشته بود :پشت سرت رو نگاه کن. نگاه کردم نوشته بود :کارتو بکن! چرا اینطرف و اونطرفو نگاه می کنی؟؟!!!!!

.

.

.

ناخن مصنوعی!!! موژمصنوعی!!! موی سرمصنوعی!!! دماغ عملی!!! گونه هاتزریقی!!! لب ها تزریقی!!! ابروها تاتوی!!! رنگ پوست غیرواقعی و...!!!
اماهنوزاین دخترامیان میگن چرامردواقعی پیدانمیکنن!!!

.

.

.

تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW ۵۳۰ اومد بغلمون,
به بابام گفتم بابا یه دونه از این بی ام و ها بگیر،
بابام گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره..؟
ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو....!!
یعنی خداوکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم :|

.

.

.

بابای من جلوى تلویزیونى که کنترلش دستش نباشه نمیشینه
اصن غرورش اجازه نمیده!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگو دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 147
  • کدهای اختصاصی
    داستان روزانه
    داستان کوتاه روزانه

    نمایشگر آمار آلکسا

    پیچک

    .

    کد جمله های عاشقانه

    جاوا اسكریپت